ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πόσο εμπιστεύονται οι Γάλλοι ταξιδιώτες, την τεχνητή νοημοσύνη

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ / Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου, 06:13 / ΣΥΝ 1

 

Τη σχέση που έχουν οι Γάλλοι τουρίστες με την τεχνητή νοημοσύνη (AI), όταν σχεδιάζουν αποδράσεις αποκαλύπτει έρευνα της Booking.com.
Η εικόνα για τους ταξιδιώτες από τη Γαλλία, είναι ποικιλόμορφη ως προς την χρήση της τεχνολογίας, σύμφωνα με τα δεδομένα.
  • Το 81% είναι ενθουσιασμένο με την AI, το 65% είναι εξοικειωμένο και το 79% θέλει να την ενσωματώσει στα ταξιδιωτικά του σχέδια.
  • Παρά τον εκτεταμένο ενθουσιασμό, μόνο το 4% την εμπιστεύεται πλήρως.
  • Η πλειονότητα (91%) έχει τουλάχιστον μία ανησυχία σχετικά με τις επιπτώσεις της.
  • Μόνο το 7% αισθάνεται άνετα με την AI να λαμβάνει αποφάσεις ανεξάρτητα. Αυτό δείχνει ότι θέτουν σαφή όρια όσον αφορά την παροχή πλήρους ελέγχου στις αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
  • Το 79% θέλει να την χρησιμοποιήσει στον μελλοντικό προγραμματισμό για αποδράσεις.
  • Βοηθούς AI επιλέγει το 11%, με το εργαλείο να θεωρείται πλέον πιο αξιόπιστη πηγή από τους ταξιδιωτικούς bloggers (8%) και τους influencers σε social media (4%).
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ενσωματωθεί βαθιά στην καθημερινή ζωή των κατοίκων στην χώρα της Ευρώπης.
Το 94% χρησιμοποιεί αναζήτηση με ΑΙ, το 72% χρησιμοποιεί τις προτάσεις της και το 58% αλληλεπιδρά με εργαλεία γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.

Ο αυξανόμενος ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια

  • Η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται γρήγορα κεντρικό κομμάτι της τουριστικής εμπειρίας, με το 59% των Γάλλων να εκτιμά ότι ο αυτοματοποιημένος προγραμματισμός στα ταξίδια θα γίνει ευρέως διαδεδομένος στο εγγύς μέλλον.
  • Οι Γάλλοι, έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την ΑΙ σε κάποια πτυχή των ταξιδιών τους (42%) και εξ αυτών, σχεδόν όλοι το έκαναν για τον προγραμματισμό ή την κράτηση (97%) ή ενώ ταξίδευαν ήδη (95%).
    Αυτό αντανακλά τόσο την αυξανόμενη εξάρτηση από εργαλεία που υποστηρίζονται από ΑΙ όσο και το άνοιγμα των ταξιδιωτών στην τεχνολογία που βελτιώνει τις εμπειρίες τους.
  • Στον σχεδιασμό μίας απόδρασης, χρησιμοποιούν συχνότερα την τεχνητή νοημοσύνη για να αναζητήσουν προορισμούς και να καθορίσουν την καλύτερη στιγμή για να πάνε εκεί (29%), για προτάσεις σε εστιατόρια (28%) και να αναζητήσουν τοπικές εμπειρίες ή πολιτιστικές δραστηριότητες (31%).
  • Στον προορισμό διευκολύνει σε μεταφράσεις (41%), προτάσεις για δραστηριότητες επί τόπου (44%) και εστιατόρια (33%), καθώς και στον προσανατολισμό σε άγνωστα μέρη ή στα μέσα μεταφοράς (38%).

Η έλλειψη ανθρώπινης επαφής εγείρει αμφιβολίες

  • Το 43% θεωρεί την ΑΙ απρόσωπη.
  • Οι Γάλλοι επαληθεύουν τα αποτελέσματα, ακόμη και όταν την εμπιστεύεται (το 40% ελέγχει συστηματικά τα γεγονότα και το 21% το κάνει περιστασιακά).
  • Το 25% παραμένει αβέβαιο και το 22% αισθάνεται πολύ άβολα, στο να την εμπιστευτεί χωρίς ανθρώπινη επιβεβαίωση.

Αυτή η διστακτικότητα στην εμπιστοσύνη δημιουργεί ένα σαφές όριο. Οι περισσότεροι δεν είναι έτοιμοι να την αφήσουν να λαμβάνει πλήρως αποφάσεις.

Η μεγαλύτερη ευκαιρία, επομένως, έγκειται στην τοποθέτηση της ΑΙ ως εργαλείου υποστήριξης που στοχεύει στην ενίσχυση, και όχι στην αντικατάσταση, της ανθρώπινης κρίσης.

Πηγή: tourismtoday.gr

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button