Πώς μεταβάλλονται οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις των καταναλωτών

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ / Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2025, 06:08 / Συν 1
Πολλοί ταξιδιώτες μετατοπίζουν τις συνήθειές τους υπέρ μικρότερων και πιο συχνών αποδράσεων (59%), αντί για ένα μεγαλύτερο ετήσιο ταξίδι (41%).
Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα χρηστών από τη η σουηδική εταιρεία fintech Klarna, η οποία διαθέτει περισσότερους από 111 εκατ. ενεργούς καταναλωτές-χρήστες και προσφέρει ευέλικτες επιλογές αγοράς τύπου «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα».
Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι ο προϋπολογισμός έχει σημασία, με το 40% των ταξιδιωτών να παραλείπουν ταξίδια εάν τα αρχικά έξοδα φαίνονται πολύ υψηλά.
Το 56% των ερωτηθέντων millennials είπαν ότι είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» για τις πτήσεις τους.
Ενώ το άγχος σχετικά με τα έξοδα δεν είναι μεγάλο, αυτή η μελέτη δείχνει ότι οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι μπορούν ακόμα να εξυπηρετήσουν πελάτες που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν ακριβές, πολυτελείς αποδράσεις.
- Το 53% των ερωτηθέντων της Γενιάς Ζ προτιμά μικρότερες αποδράσεις από ένα μεγάλο ετήσιο ταξίδι, σε σύγκριση με το 50% των millennials, το 61% των ταξιδιωτών της Γενιάς Χ και το 68% των Boomers.
- Η τήρηση ενός προϋπολογισμού είναι σημαντική. Το 94% των ταξιδιωτών αναζητά σαφή τιμολόγηση και το 40% έχει ακυρώσει την κράτηση ενός ταξιδιού εάν το κόστος είναι πολύ υψηλό.
- Ακόμα κι αν έχουν περιορισμένο προϋπολογισμό, οι ταξιδιώτες θέλουν να πραγματοποιήσουν το ταξίδι και αναζητούν ευέλικτες επιλογές πληρωμής για να το κάνουν.
- Από τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα αγοράς τώρα, πληρωμή αργότερα της Klarna, το 43% λέει ότι η δυνατότητα ευέλικτων πληρωμών τους έχει βοηθήσει να σχεδιάσουν και να κάνουν κρατήσεις για πιο προσεκτικά ταξίδια.
- Μεταξύ των millennials ερωτηθέντων, το 56% λέει ότι είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν την επιλογή αγοράς τώρα, πληρωμή αργότερα για την αγορά πτήσεων.
Πηγή: tourismtoday.gr




