Λίγες ώρες μετά το GP Σιγκαπούρης, όπου ο Όσκαρ Πιάστρι έκανε σαφή την ενόχλησή του για τη στάση της McLaren στην αψημαχία του με τον Λάντο Νόρις στην τρίτη στροφή του αγώνα, η αξιόπιστη ελβετική εφημερίδα Blick γράφει ότι η πλευρά του Αυστραλού προσέγγισε τη Ferrari για διερευνητικές επαφές ενόψει του 2027.
Το (νέο) φτωχό αποτέλεσμα της Scuderia, στο GP Σιγκαπούρης, άφησε τον Σαρλ Λεκλέρ πλήρως απογοητευμένο, με τη βεβαιότητα ότι η SF-25 είναι πλέον το τέταρτο σε απόδοση μονοθέσιο της Formula 1 και χωρίς να μπορεί να διακρίνει κάποια αχτίδα αισιοδοξίας για τα τελευταία 6 GP της φετινής σεζόν.
Το 1991, η τελευταία χρονιά -μέχρι φέτος- που η McLaren είχε κερδίσει δύο σερί πρωταθλήματα κατασκευαστών της Formula 1, ήταν το επιστέγασμα της πιο μακροχρόνιας, “χρυσής” εποχής κυριαρχίας της. Μπορεί η ομάδα του Ουόκινγκ να πετύχει και στην εποχή μας την ίδια διάρκεια στο χρόνο, για να ξαναχτίσει μια σύγχρονη αυτοκρατορία της στη F1; Η απάντηση βρισκόταν τότε, και βρίσκεται ενόψει του 2026, στον πυρήνα του μονοθεσίου.
Με τον τίτλο κατασκευαστών που εξασφάλισαν χθες στη Σιγκαπούρη οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι, η ομάδα του Ουόκινγκ -η δευτερη αρχαιότερη του σπορ, μετά τη Ferrari- είναι πλέον μόνη δεύτερη στον πίνακα με τα περισσότερα πρωταθλήματα της Ιστορίας, περνώντας τη Williams.
Ο Λιούις Χάμιλτον δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες του GP Σιγκαπούρης μετά το τέλος του αγώνα και έπεσε στην 8η θέση της τελικής κατάταξης, από την 7η που τερμάτισε. Διαβάστε για ποιο λόγο.