Το συγκεκριμένο μονοθέσιο του Άιρτον Σένα είναι ένα από τα πιο εμβληματικά του μεγάλου Βραζιλιάνου tricampeao της Formula 1: ήταν αυτό με το οποίο κέρδισε για πρώτη φορά μέσα στην πατρίδα του, στο Ιντερλάγκος του Σάο Πάουλο, το 1991.
Η ασυνδετότητα του οδηγικού στιλ του Όσκαρ Πιάστρι με την πίστα του Μεξικού, που άφησε τον Αυστραλό μακριά από τη διεκδίκηση της νίκης, δεν αναμένεται να επαναληφθεί σε καμία από τις τέσσερις πίστες όπου θα κριθεί έως το Δεκέμβριο ο φετινός πρωταθλητής της Formula 1 -και αυτό ισχύει και για τον Λάντο Νόρις, σύμφωνα με το διευθυντή της McLaren F1 Αντρέα Στέλλα.
Παρά τις ενθαρρυντικές εμφανίσεις του Λιούις Χάμιλτον στα τελευταία GP, και την πρόοδο του Βρετανού με τη ρύθμιση της SF-25, παραμένουν τα σημάδια έντασης μεταξύ του Βρετανού και των μελών της Scuderia – και ειδικά με τον μηχανικό του, Ρικάρντο Αντάμι, στα τελειώματα της πολύ δύσκολης πρώτης σεζόν του 40χρονου στο Μαρανέλο.
Η πτώση της απόδοσης του Όσκαρ Πιάστρι, που είχε ένα υγιές προβάδισμα στη μάχη του τίτλου στο τέλος Αυγούστου αλλά το απώλεσε από τον Λάντο Νόρις μέχρι το Μεξικό, ήταν τόσο ραγδαία και απότομη το τελευταίο δίμηνο που μοιάζει παράξενη και ανεξήγητη στην επιφάνεια.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ ούτε ξεχνά ούτε συγχωρεί το σκάνδαλο του GP του Άμπου Ντάμπι 2021. Σε νέα του συνέντευξη δήλωσε ότι ο τότε αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Μάικλ Μάσι, που έβαλε την τελική απόφαση που έκρινε τον τίτλο της χρονιάς υπέρ του Μαξ Φερστάπεν και εις βάρος του Λιούις Χάμιλτον, ήταν ένας “παράφρονας”.
Ο δις πρωταθλητής του WRC Κάλε Ροβάνπερα και ο πρωταγωνιστής των IndyCars Κόλτον Χέρτα, στα 25 χρόνια της ηλικίας τους και οι δύο, μπαίνουν τη νέα χρονιά στο εξαιρετικά δύσκολο μονοπάτι της αγωνιστικής τους εξέλιξης με υπέρτατο στόχο την ανέλιξή τους προς τη Formula 1. Πώς φιλοδοξούν να το πετύχουν, και με ποιες ομάδες συνδέονται.