Το “project 678”, όπως είναι εσωτερικά στο Μαρανέλο ο κωδικός του πρωτοτύπου της Formula 1 που σχεδιάζει και εξελίσσει η Scuderia για τη σεζόν του 2026, βρίσκεται στο τελικό στάδιο του σχεδιασμού του -μαζί με τη νέα μονάδα ισχύος, που φέρεται να έχει μια “άκρως απόρρητη” καινοτομία.
Ο 95χρονος πρώην εμπορικός διευθυντής της Formula 1, Μπέρνι Έκλεστοουν, έριξε “λάδι στη φωτιά” των (ανυπόστατων) εικασιών ότι η McLaren προτιμά τον Λάντο Νόρις έναντι του Όσκαρ Πιάστρι στη φετινή μάχη του πρωταθλήματος της Formula 1 – αλλά θεωρεί, παράλληλα, ότι πλέον τον πρώτο λόγο για τον τίτλο έχει ο Μαξ Φερστάπεν.
Η ραγδαία βελτίωση της Red Bull RB21 από τη Μόντσα στις αρχές Σεπτεμβρίου, με την εις βάθος εξέλιξη του δαπέδου και της εμπρός πτέρυγάς της, επανέφερε τον Μαξ Φερστάπεν σε θέση διεκδίκησης του φετινού τίτλου της Formula 1. Ο διευθυντής της McLaren F1, Αντρέα Στέλλα, εξηγεί δεν ήταν σε θέση και η δική του ομάδα να κάνει το ίδιο με την MCL39.
Η Sound Edition διευρύνει την ολοκληρωμένη γκάμα εκδόσεων των SUV Ford Puma 1,0 MHEV και Gen-E προσθέτοντας στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό τους ξεχωριστά στοιχεία σχεδιασμού και μία μοναδική ηχητική εμπειρία στο εσωτερικό.
To νέο Bigster εκφράζει τη στρατηγική και το όραμα της Dacia για την κατηγορία C-SUV, καθώς είναι ένα μοντέλο που συνδυάζει απλότητα, πρακτικότητα και στιβαρότητα, σχεδιασμένο για όσους αναζητούν αυθεντικότητα και κορυφαίο value for money.
Υπάρχει κάτι σχεδόν παράδοξο στο πώς η MINI καταφέρνει να εξελίσσεται χωρίς να αλλάζει ουσιαστικά. Το νέο 5θυρο MINI Cooper είναι η πιο “ώριμη” εκδοχή του εμβληματικού μικρού, που όμως εξακολουθεί να κουβαλά πάνω του το νεανικό πνεύμα που δεν σου επιτρέπει να μιλάς γι’ αυτό ως “ένα ακόμα hatchback”.
Για 5η συνεχόμενη χρονιά, η Renault έχει ένα μοντέλο της στους φιναλίστ του σημαντικότερου θεσμού της ευρωπαϊκής αυτοκίνησης, όπου “μετράει” ήδη νίκες με τα Scenic E-Tech Electric το 2024 και Renault 5 E-Tech Electric το 2025.
Φιλοδοξία της Kinsen Hellas είναι να εδραιωθεί ως σημαντικός παίκτης στην ευρωπαϊκή αγορά mobility, χαράσσοντας τη δική της πορεία επιτυχίας και με μια τέτοια συμφωνία, μοιάζει να έρχεται πιο κοντά στο στόχο.
Το παγκόσμιο ντεμπούτο των Hypermotard V2 και V2 SP, η πέμπτη γενιά του Monster, οι νέες DesertX, Desmo250 MX και Desmo450 Enduro, καθώς και δύο καινούριες εκδόσεις της Panigale V2 αφιερωμένες στους Μαρκ Μάρκεζ και Πέκο Μπανάια παρουσιάζονται από τη Ducati στην έκθεση EICMA αυτών των ημερών.
Ο μεγάλος αδερφός των γνωστών μας SR GT 125 και SR GT 200 έκανε το ντεμπούτο του στη φετινή έκθεση EICMA του Μιλάνου, συνδυάζοντας την κίνηση στην πόλη με επιδόσεις, περιπέτεια και στιλ σε ένα crossover scooter – χάρη στον κινητήρα 400 HPE Euro5+ των 36 ίππων από το Beverly.