Η McLaren για πρώτη φορά στην ιστορία της στη Formula 1 γνώρισε το διπλό αποκλεισμό και των δύο αυτοκινήτων της από τα τελικά αποτελέσματα ενός GP, σήμερα στο Λας Βέγκας. Γιατί είναι σημαντική η φθορά του δαπέδου και γιατί παίζει κρίσιμο ρόλο στα σημερινά μονοθέσια του ground effect;
Το προβάδισμα του Λάντο Νόρις στην κορυφή του πρωταθλήματος συρρικνώθηκε στους 24 βαθμούς και πλέον ο Μαξ Φερστάπεν ισοβαθμεί με τον Όσκαρ Πιάστρι στη 2η θέση, έπειτα από τον διπλό αποκλεισμό των δύο οδηγών της McLaren από τα τελικά αποτελέσματα του GP στο Λας Βέγκας.
Οι αγωνοδίκες του GP στο Λάς Βέγκας ανακοίνωσαν και επίσημα ότι οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι, οι δύο πρωτοπόροι του πρωταθλήματος και διεκδικητές του τίτλου της Formula 1, αποκλείστηκαν από τα τελικά αποτελέσματα του σημερινού GP της πόλης της Νεβάδας των ΗΠΑ λόγω της τεχνικής παράβασης που εντοπίστηκε μετά το τέλος του αγώνα στις δύο McLaren MCL39.
Αντιμέτωποι με μια εξέλιξη που μπορεί να αλλάξει ριζικά τη μάχη του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 κινδυνεύουν να βρεθούν οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι: τον αποκλεισμό τους από τη 2η και 4η θέση του GP του Λας Βέγκας.
Τερματίζοντας άλλον έναν αγώνα εκτός βάθρου, με τον 4η θέση του στο GP του Λας Βέγκας, ο Όσκαρ Πιάστρι έμεινε 30 βαθμούς πίσω από τον Λάντο Νόρις και παραδέχθηκε ότι το φετινό πρωτάθλημα δεν είναι πλέον αποκλειστικά στα δικά του χέρια – αλλά δήλωσε αποφασισμένος να κερδίσει στο Κατάρ και στο Άμπου Ντάμπι για να αξιοποιήσει όποια ευκαιρία του παρουσιαστεί.