Η Red Bull Racing ανακοίνωσε και επίσημα την λίγο ως πολυ αναμενόμενη αναβάθμιση του Ισάκ Χάτζαρ δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν στο πρωτάθλημα της Formula 1 του 2026, στη θέση του Γιούκι Τσουνόντα -Τη θέση του πρώτου στη Racing Bulls παίρνει το νέο μεγάλο ταλέντο της Ακαδημίας της Red Bull, ο 18χρονος Άρβιντ Λίντμπλαντ.
Η αναπόφευκτη, πλέον, τέταρτη θέση της Ferrari στο φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών ήρθε -σύμφωνα με το διευθυντή της ομάδας, Φρεντ Βασέρ- λόγω της απόφασης της Scuderia να αφοσιωθεί από τον περασμένο Απρίλιο, κιόλας, στο ολοκαίνουριο cavallino του 2026. Και τώρα η ιταλική ομάδα αισιοδοξεί ότι θα το καρπωθεί τη νέα χρονιά.
Η Aston Martin AMR26, το πρώτο μονοθέσιο της ομάδας του Σίλβερστοουν που φέρει την υπογραφή του Άντριαν Νιούι και τις μονάδες ισχύος της Honda, θα αποκαλυφθεί μετά το πρώτο πενθήμερο δοκιμών των ομάδων στη Βαρκελώνη. Δείτε τις ημερομηνίες των παρουσιάσεων που έχουν ανακοινωθεί μέχρι τώρα, καθώς και των τριών δοκιμών του χειμώνα.
Ένα οδηγικό λάθος του Κίμι Αντονέλι στον τελευταίο γύρο του GP του Κατάρ, που επέτρεψε στον Λάντο Νόρις της McLaren να τον περάσει, να ανέβει στην 4η θέση και να πάρει άλλους δύο βαθμούς στη μάχη του τίτλου (αυξάνοντας από τους 10 στους 12 τη διαφορά από τον Μαξ Φερστάπεν), προκάλεσε ένα “οχετό” εναντίον του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – που έφτασε μέχρι και σε απειλές για τη ζωή του.
Με ένα γλίστρημα στον τελευταίο γύρο του GP του Κατάρ ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι της Mercedes έχασε την 4η θέση από τον Λάντο Νόρις, χαρίζοντας δύο επιπλέον βαθμούς στον Βρετανό της McLaren. Ο σύμβουλος της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο είπε πως “ήταν τόσο προφανές” ότι ο Ιταλός το έκανε επίτηδες – και όταν ο Τότο Βολφ το έμαθε, απάντησε κατάλληλα.
Η Χάνα Σμιτς, επικεφαλής στρατηγικής της Red Bull, εξήγησε πώς υπήρξε διχογνωμία στην ομάδα σχετικά με το αν έπρεπε να καλέσουν τον Μαξ Φερστάπεν για το πρώτο του πιτ-στοπ υπό το όχημα ασφαλείας στον 7ο γύρο του GP του Κατάρ – πριν επιμείνει εντέλει στην απόφασή της που έμελλε να χαρίσει στον Ολλανδό τη νίκη στο Λοσάιλ.
Το όχημα ασφαλείας του 7ου γύρου στο GP του Κατάρ, μαζί με τη λανθασμένη απόφαση της McLaren να μην καλέσει άμεσα στα πιτς τον Όσκαρ Πιάστρι και τον Λάντο Νόρις -σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς- στοίχισε στην ομάδα τη νίκη – και οι Ζακ Μπράουν και Αντρέα Στέλλα παραδέχθηκαν ότι έκαναν λάθος εκτίμηση.