ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

TUI: H Ελλάδα top καλοκαιρινός προορισμός το 2026

Αυτά τα νησιά είναι σε άνοδο

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ / Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025, 06:09 / Συν 1

Η Ελλάδα πρωτοστατεί στους θερινούς προορισμούς της TUI, για το 2026. Η χώρα μας ειδικότερα, αναδεικνύεται ως το αστέρι της σεζόν, λόγω της ισχυρής ζήτησης σε όλα τα νησιά και της υψηλής συχνότητας πτήσεων της TUI fly.

Οι καλοκαιρινές διακοπές της επόμενης χρονιάς, έρχονται στο προσκήνιο νωρίτερα από το συνηθισμένο για τους ταξιδιώτες από τη Γερμανία.

Είτε πρόκειται για οικογενειακές διακοπές, είτε για περιήγηση είτε για ένα solo ταξίδι,  οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις γίνονται όλο και πιο ποικίλες.

Η TUI ξεκινά τη νέα της σεζόν στις 29 Μαΐου και κατέγραψε πάνω από 10.000 κρατήσεις την πρώτη κιόλας ημέρα.
Η φάση των έγκαιρων κρατήσεων βρίσκεται τώρα σε εξέλιξη, μετά από μια ισχυρή εβδομάδα Black Friday κατά την οποία περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ επέλεξαν ένα ταξίδι με την εταιρεία.

ML_CandiaMaris

Ποιοι ελληνικοί προορισμοί είναι σε άνοδο

Οι αρχικές τάσεις δείχνουν ότι η Ελλάδα πρωτοπορεί και βιώνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα της σεζόν με σταθερά υψηλή ζήτηση.

  • Τα μεγαλύτερα νησιά Κρήτη και Ρόδος, καθώς και μικρότεροι προορισμοί όπως η Κέρκυρα και η Σάμος, βλέπουν αυξανόμενους αριθμούς κρατήσεων.
  • Στη Χαλκιδική, το νέο TUI Kids Club Blue Lagoon αποδεικνύεται σημαντικός πόλος έλξης για οικογένειες, δημιουργώντας μια ισχυρή διψήφια αύξηση στις κρατήσεις.

Σε ολόκληρο τον όμιλο, περίπου τέσσερα εκατομμύρια παραθεριστές ταξιδεύουν στην Ελλάδα με την TUI κάθε χρόνο, προτιμώντας τα 50 ξενοδοχεία με το εμπορικό σήμα της στην ηπειρωτική χώρα και τα νησιά.

  • Η TUI fly εκτελεί περίπου 180 πτήσεις την εβδομάδα προς Κρήτη, Ρόδο και Κω για Γερμανούς παραθεριστές.
  • Η πρόσφατα συμφωνηθείσα συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) αποσκοπεί στην περαιτέρω ενίσχυση της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών.
    Επί του παρόντος, η χώρα μας βρίσκεται σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με την Ισπανία μεταξύ των πιο δημοφιλών προορισμών διακοπών, ακολουθούμενη από την Τουρκία.

Αττάλεια και Μαγιόρκα παραμένουν το κορυφαίο δίδυμο

  • Στην κατάταξη των επιμέρους προορισμών, η Αττάλεια παραμένει στην πρώτη θέση, ακολουθούμενη από τη Μαγιόρκα.
  • Η Κρήτη, η Ρόδος και η Κως είναι τα ελληνικά φαβορί, εξασφαλίζοντας τις θέσεις τρίτη έως πέμπτη. Η Αίγυπτος παρουσιάζει επίσης ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη, με αύξηση 30%.

Για διακοπές με αυτοκίνητο, η TUI επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στην Ιταλία το καλοκαίρι του 2026, προσθέτοντας 70 νέα ξενοδοχεία, πολλά από αυτά στο βόρειο τμήμα της χώρας.
Σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, ο Μαυρίκιος και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα καταγράφουν σημαντικές αυξήσεις στις κρατήσεις.

Ειδική προσφορά μίας εβδομάδας: Τα παιδιά ταξιδεύουν με 99 ευρώ.

Οι οικογένειες επωφελούνται από προβλέψιμο κόστος. Η TUI προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προσφορών για το καλοκαίρι του 2026, με τα παιδιά να ταξιδεύουν σε ιδιαίτερα προσιτές σταθερές τιμές που ξεκινούν από 149 ευρώ.

Σε πολλά οικογενειακά ξενοδοχεία στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ιταλία, την Κροατία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, τα παιδιά έως 11 ετών διαμένουν δωρεάν στο δωμάτιο των γονιών τους.

Από αύριο, η TUI ξεκινά επίσης μια ειδική προσφορά για οικογένειες: Από τις 4 έως τις 9 Δεκεμβρίου, τα παιδιά μπορούν να ταξιδέψουν σε επιλεγμένα ξενοδοχεία με μόλις 99 ευρώ. Αυτή η προσφορά ισχύει, μεταξύ άλλων, για τα TUI Kids Clubs στην Κέρκυρα, τη Μαγιόρκα και τη Μινόρκα.

Τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και οι κρουαζιέρες γίνονται όλο και πιο δημοφιλή

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της TUI και της Appino, ένας αυξανόμενος αριθμός Γερμανών σχεδιάζει περισσότερα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων το 2026.

Περίπου το 25% των ερωτηθέντων θέλει να ανακαλύψει μια νέα ήπειρο του χρόνου, η Ασία είναι από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς.

Η Αφρική είναι επίσης ένας περιζήτητος ταξιδιωτικός προορισμός. Συνεπώς, η TUI επεκτείνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των δικών της ξενοδοχείων στην Ασία και την Αφρική. Μόνο στην Ασία, έχουν ανοίξει πάνω από 25 ξενοδοχεία με τα δικά της εμπορικά σήματα.

Οι κρουαζιέρες βρίσκονται επίσης ψηλά στις λίστες επιθυμιών πολλών ταξιδιωτών: το 20% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ήθελαν να κάνουν κρουαζιέρα το 2026. Σύμφωνα με αυτή την τάση, η TUI Cruises θα λανσάρει το νέο της πλοίο, το “Mein Schiff Flow”, το 2026.

Ένα άλλο εύρημα της έρευνας δείχνει ότι τα οδικά ταξίδια παραμένουν μια σταθερή τάση: το 18% σχεδιάζει να ταξιδέψει στη Γερμανία και την Ευρώπη με αυτοκίνητο τον επόμενο χρόνο (οι άνδρες σημαντικά συχνότερα από τις γυναίκες).

Επιπλέον, η επιθυμία να ταξιδέψουν μόνοι τους αυξάνεται. Περισσότερο από το 12% σχεδιάζει ένα μοναχικό ταξίδι το 2026.

Τα solo ταξίδια γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή

Η TUI ανταποκρίνεται σε αυτήν την τάση με ειδικές προσφορές για solo ταξιδιώτες που εκτιμούν τόσο την κοινωνική αλληλεπίδραση με άτομα με παρόμοιο τρόπο σκέψης όσο και τις ψυχαγωγικές και αθλητικές δραστηριότητες.

Οι Solo Weeks προσφέρουν προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για αυτήν την ομάδα-στόχο, συμπεριλαμβανομένων κοινωνικών εκδηλώσεων, αθλητικών μαθημάτων και μαθημάτων γυμναστικής, καθώς και αποκλειστικών εκδρομών.

Αυτές οι προσφορές θα είναι διαθέσιμες την άνοιξη του 2026, για παράδειγμα, στο TUI Magic Life Beldibi στην Τουρκική Ριβιέρα και στο TUI Magic Life Candia Maris στην Κρήτη, εκτός από τις Solo Weeks στο Robinson Fieberbrunn και στο TUI Blue Montafon.

Τα ΗΑΕ είναι επίσης δημοφιλή το καλοκαίρι, ειδικά για οικογένειες

Οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων παραμένουν δημοφιλείς. Οι ΗΠΑ, η Ταϊλάνδη, οι Μαλδίβες, ο Μαυρίκιος και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.

Ο Μαυρίκιος, οι Σεϋχέλλες, η Ιαπωνία και η Νότια Αφρική βιώνουν ιδιαίτερα δυναμική ανάπτυξη. Τα ΗΑΕ επίσης βλέπουν διψήφια ανάπτυξη.

Περισσότερα από 500 ξενοδοχεία, πολυάριθμες απευθείας πτήσεις, σύντομοι χρόνοι αναμονής σε αξιοθέατα όπως το Μπουρτζ Χαλίφα, πλήρως κλιματιζόμενες εγκαταστάσεις αναψυχής και προσιτές τιμές καθιστούν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έναν δημοφιλή ταξιδιωτικό προορισμό ακόμη και το καλοκαίρι.

Το ποσοστό των οικογενειών είναι ακόμη υψηλότερο το καλοκαίρι (32%) από ό,τι τον χειμώνα (24%).

Επέκταση των ξενοδοχειακών εμπορικών σημάτων TUI: Ασία και Αφρική αποκτούν σημασία

Το καλοκαίρι του 2026, θα ανοίξουν συνολικά 15 νέα ξενοδοχεία από τις μάρκες της TUI. Το TUI Blue Pardu κατασκευάζεται νεόδμητο στη Σαρδηνία και το πρώτο TUI Kids Club της Ιταλίας ανοίγει στη λίμνη Γκάρντα. Περαιτέρω TUI Kids Clubs εγκαινιάζονται στη Γερμανία και την Τουρκία.

Στην Τυνησία, το δεύτερο ξενοδοχείο της πολυτελούς μάρκας The Mora θα ξεκινήσει την πρώτη του καλοκαιρινή σεζόν και το πρώτο TUI Blue στην Καραϊβική θα ανοίξει στο Κουρασάο.

Νέοι προορισμοί όπως η Γκάμπια προστίθενται επίσης στον τουριστικό χάρτη. Το TUI Blue Tamala άνοιξε ως το πρώτο ξενοδοχείο στη Δυτική Αφρική.

Η Ασία παραμένει μοχλός ανάπτυξης. Με το TUI Suneo Da Nang στο Βιετνάμ και το Riu Palace Phuket στην Ταϊλάνδη, περαιτέρω μάρκες ξενοδοχείων TUI επεκτείνονται στην Ασία. Επίσης νέες είναι το Riu Ventura στο Κανκούν και το Riu Palace Swahili στη Ζανζιβάρη.

Η Ιταλία ξεπερνά τη Γερμανία

Η Ιταλία είναι αυτή τη στιγμή ο πιο δημοφιλής προορισμός για οδικά ταξίδια για τους Γερμανούς – μπροστά από τη Γερμανία, την Αυστρία και την Κροατία.

Ο πάροχος, προσθέτει πάνω από 70 νέα ξενοδοχεία στο πρόγραμμά της μόνο στην Ιταλία, κυρίως γύρω από τη λίμνη Γκάρντα και τις βόρειες ακτές της Αδριατικής.
Στη Βαυαρία, τα διαμερίσματα TUI Time To Smile Alpensonne προσφέρουν καταλύματα με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων και άνεση ξενοδοχείου.

Νέες αποδράσεις city breaks σε Ελλάδα

Με την TUI Tours, η γκάμα των εξατομικευμένων ταξιδιών μετ’ επιστροφής αυξάνεται σημαντικά από 70 σε 114 προορισμούς.
Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η εγγυημένη αναχώρηση στην Ευρώπη για ομάδες τεσσάρων ή περισσότερων ατόμων.

Η Σικελία, η Ανδαλουσία, η Καππαδοκία και η Πελοπόννησος προστίθενται ως νέες διαδρομές. Τα city breaks έχουν αυξηθεί 9%, καθώς περισσότεροι παραθεριστές χρησιμοποιούν αργίες για διακοπές στην πόλη.

Η TUI επεκτείνει τις προσφορές της, ιδίως στο Παρίσι, την Κωνσταντινούπολη, την Αθήνα, το Λονδίνο και το Πόρτο.

Με την έγκαιρη έναρξη κρατήσεων, τις ελκυστικές οικογενειακές προσφορές και την επέκταση όλων των εμπορικών σημάτων της, η TUI θέτει σαφείς μοχλούς ανάπτυξης για το καλοκαίρι του 2026.

Πηγή: tourismtoday.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button