Ο 95χρονος πρώην εμπορικός διευθυντής της Formula 1, Μπέρνι Έκλεστοουν, έριξε “λάδι στη φωτιά” των (ανυπόστατων) εικασιών ότι η McLaren προτιμά τον Λάντο Νόρις έναντι του Όσκαρ Πιάστρι στη φετινή μάχη του πρωταθλήματος της Formula 1 – αλλά θεωρεί, παράλληλα, ότι πλέον τον πρώτο λόγο για τον τίτλο έχει ο Μαξ Φερστάπεν.
Η ραγδαία βελτίωση της Red Bull RB21 από τη Μόντσα στις αρχές Σεπτεμβρίου, με την εις βάθος εξέλιξη του δαπέδου και της εμπρός πτέρυγάς της, επανέφερε τον Μαξ Φερστάπεν σε θέση διεκδίκησης του φετινού τίτλου της Formula 1. Ο διευθυντής της McLaren F1, Αντρέα Στέλλα, εξηγεί δεν ήταν σε θέση και η δική του ομάδα να κάνει το ίδιο με την MCL39.
Ο νεαρός αναβάτης Νόα Ντετβίλερ, που ενεπλάκη στο τρομακτικό ατύχημα της κατηγορίας Moto3 στο πλαίσιο του MotoGP της Μαλαισίας την προηγούμενη Κυριακή (26/10), βγήκε πλέον από την μονάδα εντατικής θεραπείας μετά από τα πολλαπλά χειρουργεία στα οποία επεβλήθη στο νοσοκομείο της Κουάλα Λουμπούρ και είναι πλέον ξύπνιος και σε θέση να επικοινωνεί με το περιβάλλον.
Οι αμφιβολίες του ιταλικού -και όχι μόνο- Τύπου σχετικά με το μέλλον του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο πέραν του 2026 πληθαίνουν, και τώρα αξιόπιστα μέσα αναφέρουν ότι η ομάδα του Μαρανέλο εξετάζει (μαζί με τον Όσκαρ Πιάστρι) και τις περιπτώσεις των Τζορτζ Ράσελ και Όλιβερ Μπέρμαν.
Το συγκεκριμένο μονοθέσιο του Άιρτον Σένα είναι ένα από τα πιο εμβληματικά του μεγάλου Βραζιλιάνου tricampeao της Formula 1: ήταν αυτό με το οποίο κέρδισε για πρώτη φορά μέσα στην πατρίδα του, στο Ιντερλάγκος του Σάο Πάουλο, το 1991.
Η ασυνδετότητα του οδηγικού στιλ του Όσκαρ Πιάστρι με την πίστα του Μεξικού, που άφησε τον Αυστραλό μακριά από τη διεκδίκηση της νίκης, δεν αναμένεται να επαναληφθεί σε καμία από τις τέσσερις πίστες όπου θα κριθεί έως το Δεκέμβριο ο φετινός πρωταθλητής της Formula 1 -και αυτό ισχύει και για τον Λάντο Νόρις, σύμφωνα με το διευθυντή της McLaren F1 Αντρέα Στέλλα.
Παρά τις ενθαρρυντικές εμφανίσεις του Λιούις Χάμιλτον στα τελευταία GP, και την πρόοδο του Βρετανού με τη ρύθμιση της SF-25, παραμένουν τα σημάδια έντασης μεταξύ του Βρετανού και των μελών της Scuderia – και ειδικά με τον μηχανικό του, Ρικάρντο Αντάμι, στα τελειώματα της πολύ δύσκολης πρώτης σεζόν του 40χρονου στο Μαρανέλο.
Στο ξεκίνημα της ακροαματικής διαδικασίας για την αγωγή του Φελίπε Μάσα εναντίον της FIA για το πρωτάθλημα του 2008, ο δικηγόρος του Βραζιλιάνου κατηγόρησε τους πρώην ισχυρούς άνδρες της F1 Μαξ Μόσλεϊ και Μπέρνι Έκλεστοουν για “συνωμοσία” με σκοπό να συγκαλύψουν το σκάνδαλο του Crashgate – ενώ ο ίδιος ο Μάσα αποκάλυψε ότι η Ferrari του ζήτησε να σιωπήσει.